J/70 i Ålesunds Seilforening

Trening

Bli med og seil J/70! Ålesunds Seilforening har kjøpt to brukte båter og vi seiler organisert hver torsdag fra april til oktober etter «drop in»-prinsippet. Vi seiler korte seilaser (10-15 min) etter format fra Seilsportsligaen. Dette gir masse morsom seiling, mye action, og er supersosialt! Det kreves ingen forhåndskunnskaper, og du trenger ikke forplikte deg til å møte. Det er plass til 8 seilere samtidig i båtene – men er vi flere rullerer vi på å seile og å arrangere fra følgebåt. Prisen er omtrent som på treningssentre.

Du kommer rett inn i et etablert miljø, og du slipper å eie egen båt. Vi kaller det «bag-seiling». Ta med seiltøy i bagen og møt opp, så blir det seiling. Prosjektgruppen organiserer og sørger for at båtene holdes ved like.

Meld din interesse i menyen til høyre!

Regatta

Mer info kommer!

Event

Vi holder ulike eventer som for eksempel kurs, firmaarrangementer. Kontakt oss slik at vi sammen kan lage et opplegg for deg eller dere!

Samarbeidspartner?

Vil du være samarbeidspartner? Vi er hele tiden på utkikk etter sponsorer og samarbeidspartnere. Vi kan tilby blant annet profilering, kurs og eventer til gjengjeld.

Prisliste:

Hel sesong                                  kr 4 800,-

Halv sesong (før/etter 1. juli)     kr 3 000,-

Medlemskap i Ålesunds Seilforening forutsettes, meld deg inn her om du ikke allerede er medlem.

Hva er ligaseiling?

Ligaseiling vil si at man seiler mange korte seilaser, hvor man hele tiden bytter på lagene. Dermed blir det masse action, mye læring, og det er veldig sosialt.

Ligaseiling dukket opp i Norge i 2016 da Norges Seilforbund startet Norsk Seilsportliga – et slags norgesmesterskap for klubblag på samme måte som Eliteserien i fotball. Ålesunds Seilforening rykket opp i øverste divisjon i forkant av 2019-sesongen! Har du lyst, og er god nok, kan du bli tatt ut til å representere din klubb i Seilsportligaen. Mer informasjon om dette finner du her.

Spørsmål?

Har du spørsmål rundt J/70-seiling i Ålesunds Seilforening kan du kontakte en av følgende personer:

- Martin H. Molden (93409947, 1989molden@gmail.com, Messenger) - treningsansvarlig

- Thomas M. Kolstad (90639263, tm.kolstad@gmail.com, Messenger)

- Oda H. Hansen (90659646, oda.hansen@icloud.com, Messenger)

- Daniel Westervik (98405922, daniel.westervik@gmail.com, Messenger) - event- og sponsoransvarlig

- Andreas S. Larsen (40478502, andreas@olarsen.no, Messenger) - prosjektleder

Alle nyheter