Bli medlemBli medlem

Norgesmesterskap 2.4mR

Informasjon og påmelding på manage2sail.com

Siste nyheter

Ny nettside for Ålesunds SeilforeningNy nettside for Ålesunds Seilforening2018-09-17T22:00:00ZÅlesunds Seilforening nye hjemmeside er nå «live»!
En ny aktiv helg for mange av våre seilere, det absolutte høydepunktet er at vi kan glede oss over at Ålesund har rykket opp til eliteserien!En ny aktiv helg for mange av våre seilere, det absolutte høydepunktet er at vi kan glede oss over at Ålesund har rykket opp til eliteserien!2018-09-08T22:00:00ZHelgen 08.-09.09. har vært en ny aktiv seilerhelg for våre utøvere ute og hjemme.
Har du lyst til å være med å forme et par viktige prosjekter for Ålesunds Seilforening? Vi trenger et par dyktige prosjektledere!Har du lyst til å være med å forme et par viktige prosjekter for Ålesunds Seilforening? Vi trenger et par dyktige prosjektledere!2018-09-03T22:00:00ZDe kommende årene blir travle for foreningen, og styret ser behov for å knytte til seg ledere for to viktige prosjekter.
Dato for årets premieutdelingsfest på Seilerhytta er satt.Dato for årets premieutdelingsfest på Seilerhytta er satt.2018-09-02T22:00:00ZTradisjonen tro holder vi sesongavslutningsfest på Seilerhytta med flott seilermiddag og utdeling av pokaler, heder og ære. I år blir dette lørdag 20.10. for alle ”voksenklassene”.
Lyst å lære å seile? Aldersgruppe 9 - 14 år.Lyst å lære å seile? Aldersgruppe 9 - 14 år.2018-08-19T22:00:00Z29.august kl 17 starter Ålesunds Seilforening opp nybegynnerkurs i/for Optimist.
Nye kretsmestere fra Ålesunds SeilforeningNye kretsmestere fra Ålesunds Seilforening2018-08-18T22:00:00ZSom ledd i Molde Raceweek arrangerte Molde Seilforening MR-cup med innlagt KM for joller helgen 18.-19.08.2018. Ålesundsseilerne gjorde det godt, og flere havnet på pallen. Ingrid og Erik Bøen ble kretsmestere i hhv Laser 4.7 og Optimist.
VM 2018 for 2.4mR i GävleVM 2018 for 2.4mR i Gävle2018-08-13T22:00:00ZÅlesundsseilere har deltatt i 2.4mR VM og klassekaptein Pål Kragset har forfattet nedenstående rapport derfra. ÅS gratulerer sine seilere med flott innsats.
Ålesundsseilere fra flere klasser har gjort det godt denne helgen. Ny NM-medalje til ÅSÅlesundsseilere fra flere klasser har gjort det godt denne helgen. Ny NM-medalje til ÅS2018-08-11T22:00:00ZSeilere fra Ålesunds Seilforening har gjort seg bemerket i flere mesterskap denne helgen. Vi har hatt deltagelse både i Seilsportsligaen, og i to norgesmesterskap, hvorav det ble pallplassering i det ene.
Ålesundsseilere til VM i 2.4mR 2018Ålesundsseilere til VM i 2.4mR 20182018-07-23T22:00:00ZOgså i år deltar det seilere fra ÅS i VM i 2.4mR.
Endring i seilingsbestemmelser for Regattaserien NOR RatingEndring i seilingsbestemmelser for Regattaserien NOR Rating2018-07-10T22:00:00ZDet er gjort endringer i seilingsbestemmelsene for Regattaserien 2018 for NOR Rating.
Endring i resultatlister for Kretsmesterskap og InterCity NorRating 2018Endring i resultatlister for Kretsmesterskap og InterCity NorRating 20182018-07-02T22:00:00Z​Etter gjennomført InterCity-seilas og første dag av KM ble det levert en søknad om godtgjørelse.
Tirsdag 5. juni er det rekrutteringsregattaen RAMSALT som står på programmetTirsdag 5. juni er det rekrutteringsregattaen RAMSALT som står på programmet2018-06-29T22:00:00ZVi oppfordrer båteierne i klassene NOR Rating, 2.4mR og 12,5 kvm til å ta med potensielle seilinteresserte venner og bekjente eller andre som du tenker kunne ha lyst til å prøve regattaseiling, uten det store alvoret denne dagen.
Sommerregatta for alle klasser og åpen hytte St. Hansaften lørdag 23.06.Sommerregatta for alle klasser og åpen hytte St. Hansaften lørdag 23.06.2018-06-17T22:00:00ZI år faller St. Hansaften på en lørdag, og vi gjeninnfører Sommerregattaen for alle klasser i foreningen. Straks etter målgang serveres det is til både unge og gamle på Seilerhyttas veranda, og kanskje også en kaffetår.
Rekordmange jolleseilere fra Ålesund til internasjonale mesterskap 2018Rekordmange jolleseilere fra Ålesund til internasjonale mesterskap 20182018-06-16T22:00:00ZJollemiljøet i Ålesund blomstrer virkelig for tiden, og i sommer er det hele seks unge lovende seilere som skal ut å representere Ålesunds Seilforening i internasjonale mesterskap.
Ikke gå glipp av Intercity-festen på Seilerhytta lørdag!Ikke gå glipp av Intercity-festen på Seilerhytta lørdag!2018-06-05T22:00:00ZLørdag 9.juni er det tradisjonen tro Intercity regatta fra Molde til Ålesund, og dagen avsluttes som vanlig med middag og premieutdeling på Seilerhytta. Alle deltagerbåter får gratis havneleie i gjestehavna på Gåsholmen.

Påmeldinghttps://www.manage2sail.com/no/Club/Detail/c5e066ba-cffd-4db7-b4fc-3c5cda091ba6Påmelding

Borgundfjorden Rundthttps://aalesundseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=15Borgundfjorden Rundt2018-09-29T00:00:00Z2018-09-29T23:59:00Z
Sesongavslutningsfesthttps://aalesundseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=14Sesongavslutningsfest2018-10-20T00:00:00Z2018-10-20T23:59:00ZSesongavslutningsfest på Seilerhytta